دلایل عجیب سکته های قلبی
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 413
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 222900
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی
دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:قلب , سکته, :: 16:54 ::  نويسنده : معصومه رستمی       

۴) آلودگی هوا
در مبحث ترافیک و ازدحام اتومبیل ها اشاره کردیم که آلودگی هوا می تواند جرقه حمله قلبی را بزند، اما فکر نکنید که آلودگی فقط آلودگی ناشی از اگزوز اتومبیل هاست، دود کارخانه ها، گردوغبار معلق در هوا، ذرات شن و حتی ذرات معلق ناشی از آتش و هیزم، می توانند قلب را با مشکل روبه رو کنند. در مطالعه گروه بلژیکی در ۷/۴ درصد موارد حمله قلبی ناشی از شرایط بد هوای استنشاقی و آلودگی هوا بوده است. پزشکان به خصوص در این مورد هشدار می دهند، چراکه این حالت با بقیه حالت های ذکرشده فرق دارد و آن هم این است که این حالت می تواند کل مردم یک ناحیه یا حتی یک شهر را در خطر قرار دهد و البته دور ماندن از آن هم سخت است.
اما دکتر ماتیلدابی، از گروه تحقیق «تاثیرات محیطی روی بیماری های قلبی» دانشگاه اتاوا می گوید: یک انسان شاید نتواند آلودگی هوای محل زندگی اش را برطرف کند ولی می تواند با رعایت اصول لازم برای داشتن قلبی سالم از خطر حمله قلبی دور بماند. او می گوید: «تا می توانید سطح اضطراب خودتان را کاهش دهید.»

 

۵) احساس شادی یا غم زیاد
هر استرس و اضطراب شدید ممکن است باعث بروز حمله قلبی شود، جالب است که حتی احساس خوشی و شادمانی شدید هم می تواند این حالت را ایجاد کند. اما خشم، عصبانیت و اضطراب شما را بیشتر در خطر قرار می دهند (براساس آمار گروه بلژیکی هفت درصد از موارد بروز حمله قلبی در افرادی بود که دچار احساس اضطراب، خشم و عصبانیت شدید شده بودند و سه درصد از حملات قلبی هم متعاقب مواردی بود که اشخاص احساس شادی و سرخوشی زیادی را تجربه کرده بودند).

دکتر جفری راسموسن، مدیر مرکز لایف منیجمنت در لنوکس ماساچوست می گوید: «هر حالت روحی شدیدی می تواند باعث جرقه خوردن حالت استرس در بدن و ایجاد تغییراتی شود که احتمال دارد شرایط را برای حمله قلبی فراهم کند.» در این تئوری هر احساس شدیدی باعث افزایش ترشح آدرنالین شده که سبب افزایش برون ده قلبی می شود ودر عین حال عروق هم منقبض خواهد شد و همه اینها در کنار هم ممکن است باعث افزایش احتمال ابتلا به حمله قلبی شود؛ البته فکر نکنید خوشحالی کشنده است، برعکس به رغم بالا رفتن احتمال سکته قلبی با شادی های ناگهانی، بهتر است همیشه شاد باشید. دکتر راسموسن می گوید: «حالت خوشحالی و سرزندگی ضربان قلب را تنظیم می کند، در واقع در کل می توان گفت؛ شاد بودن درصد زیادی حمله قلبی را به تعویق می اندازد و درصد کمی باعث جرقه زدن پروسه حمله قلبی می شود.»

منبع:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: